Pred asi tromi mesiacmi som otvoril kuchynskú skrinku, z ktorej vypadol pohár. Spadol na roh sklokeramickej varnej dosky, ktorá praskla. Nevadí, máme predsa poistenú domácnosť v Allianzi. Minulý týždeň som sa konečne odhodlal poistnú udalosť nahlásiť. Dnes som dostal odpoveď z poisťovne:
„Vážený pán Mgr. Csernák,
dňa 14.11.2012 ste nám oznámili škodu, ktorá Vám vznikla poškodením sklokeramickej varnej dosky dňa 24. 08. 2012.
Uzatvorená poistná zmluva číslo 7400038903 sa riadi príslušnými Všeobecnými poistnými podmienkami.
V zmysle čl. 2 bod 7, 7,1 Všeobecných poistných podmienok, sa poistenie nevzťahuje na pád stromov, stožiarov alebo iných predmetov zapríčinený akoukoľvek ľudskou činnosťou. Zároveň Vás informujeme, že uvedenou poistnou zmluvou nie je dojednané pripoistenie skla, ktoré sa vzťahuje na rozbitie skla akoukoľvek náhodnou udalosťou.
Nakoľko ku škode nedošlo v dôsledku poistením krytého rizika a sklo nie je pripoistené, s poľutovaním Vám oznamujeme, že Vám nevznikol nárok na poistné plnenie.
Ľutujeme, že Vám nemôžeme poskytnúť priaznivejšie stanovisko.“
Pár dní predtým, ako som nahlásil poistnú udalosť, mi prišiel z poisťovne šek za poistenie domácnosti na 55 eur. Zdalo sa mi, že pýtajú akosi veľa. Zmluvu som preto vypovedal. Dnes by už bolo neskoro.
Bude sa zdať divné, že som sa vrátil... ...
Iba doplním - pre upresnenie. Poistná... ...
Nakoľko informácia je najdrahší ...
klik Samozrejme, viem pochopiť človeka,... ...
Ten ZÁZNAM O ROKOVANÍ S KLIENTOM ...
Celá debata | RSS tejto debaty