Založ si blog

Allianz nechce preplatiť varnú dosku, pretože nemáme poistené sklo

Pred asi tromi mesiacmi som otvoril kuchynskú skrinku, z ktorej vypadol pohár. Spadol na roh sklokeramickej varnej dosky, ktorá praskla. Nevadí, máme predsa poistenú domácnosť v Allianzi. Minulý týždeň som sa konečne odhodlal poistnú udalosť nahlásiť. Dnes som dostal odpoveď z poisťovne:

„Vážený pán Mgr. Csernák,

dňa 14.11.2012 ste nám oznámili škodu, ktorá Vám vznikla poškodením sklokeramickej varnej dosky dňa 24. 08. 2012.

Uzatvorená poistná zmluva číslo 7400038903 sa riadi príslušnými Všeobecnými poistnými podmienkami.

V zmysle čl. 2 bod 7, 7,1 Všeobecných poistných podmienok, sa poistenie nevzťahuje na pád stromov, stožiarov alebo iných predmetov zapríčinený akoukoľvek ľudskou činnosťou. Zároveň Vás informujeme, že uvedenou poistnou zmluvou nie je dojednané pripoistenie skla, ktoré sa vzťahuje na rozbitie skla akoukoľvek náhodnou udalosťou.

Nakoľko ku škode nedošlo v dôsledku poistením krytého rizika a sklo nie je pripoistené, s poľutovaním Vám oznamujeme, že Vám nevznikol nárok na poistné plnenie.

Ľutujeme, že Vám nemôžeme poskytnúť priaznivejšie stanovisko.“

Pár dní predtým, ako som nahlásil poistnú udalosť, mi prišiel z poisťovne šek za poistenie domácnosti na 55 eur. Zdalo sa mi, že pýtajú akosi veľa. Zmluvu som preto vypovedal. Dnes by už bolo neskoro.

 

Mall. sk ma obral o sto eur

01.12.2014

Kúpil som si televízor v Mall.sk. Vybral som si Philips. O výbere rozhodlo aj to, že do konca októbra mal Philips akciu, v rámci ktorej sľuboval vrátiť sto eur z kúpnej ceny. Stačilo sa zaregistrovať a poslať oskenovaný pokladničný blok alebo faktúru. Akcia platila do 31. októbra a zaregistrovať sa bolo treba do konca novembra. Keďže bol televízor na sklade, nechal som to na [...]

O2 pýta od klienta tisíc eur, v Orangei by zaplatil 60

15.08.2013

Markovi sa vďaka mobilnému internetu výrazne predražila jeho dovolenka vo Francúzsku a Švajčiarsku. Ako zákazník O2 si vo Francúzsku aktivoval službu EU Internet, ktorá ponúka 25 MB dát v krajinách Európskej únie za dve eurá na deň. Potom, ako odišiel z Francúzska do Švajčiarska, už internet nepožíval. Jeho smartfón sa však sám pripájal na internet, aktualizoval [...]

Na päťpercentnom úroku nezbohatnete

19.09.2012

Prima banka sa snaží všetkými silami získať nových klientov. Najnovšie ponúka až 5-percentný úrok na Sporení k Osobnému účtu. Aj keď ide o vysoký úrok, nemožno ho porovnávať s klasickými termínovanými vkladmi, kde sporitelia môžu 5-percentný úrok len závidieť. Pri termínovanom vklade na jeden rok, 18 mesiacov i dva roky možno v súčasnosti získať [...]

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 81766x
Priemerná čítanosť článkov: 7433x

Autor blogu

Kategórie