Založ si blog

Bonus od Slovenskej sporiteľne: zablokovaná karta

K bankám, ktoré ponúkajú bezkontaktné platobné karty sa konečne pridala aj Slovenská sporiteľňa. V rámci akcie klientom do konca mája ponúka, že im namiesto ich súčasnej karty zadarmo vydá novú bezkontaktnú. Keďže moja súčasná karta má platiť až do augusta 2014, vybral som sa dnes do banky a požiadal o prevydanie karty.

Pracovníčka sa hneď pýtala, či chcem aj naďalej používať svoju starú kartu. Povedal som, že áno. Veď než mi príde nová karta, ako inak by som platil a vyberal peniaze. Pani sa chvíľu radila so svojou kolegyňou, ako to treba spraviť, aby som mohol používať svoju doterajšiu kartu a nemusel platiť za novú. Po pár minútach mi dala podpísať  žiadosť o vydanie novej karty a mohol som spokojný odísť z banky.

Spokojný som však zostal len do večera, keď som sa svojou kartou pokúsil zaplatiť za menší nákup v potravinách. Keď mi predavačka oznámila, že platba neprešla, predpokladal som, že som pri zadávaní PIN kódu spravil preklep. Keď sa to opakovalo aj druhýkrát, už som tušil, že táto karta pravdepodobne doslúžila. Našťastie som mal v peňaženke päť eur a mohol som za nákup zaplatiť v hotovosti. Pre istotu som išiel hneď do bankomatu. Namiesto peňazí som videl len hlášku: Transakcia zamietnutá.

Zavolal som preto na infolinku Slovenskej sporiteľne. Karta mi nefunguje, lebo mi ju na pobočke zablokovali, hoci nemuseli. No nemám zúfať. Nová karta by mala doraziť do desiatich pracovných dní.

Teraz už len čakám, či mi za vydanie novej karty naúčtujú aj poplatok.

Aktualizácia, 18. mája:

Nová karta dorazila do schránky vo štvrtok 17. mája, teda 6 dní po podaní žiadosti. Poplatok mi nestrhli.

 

Mall. sk ma obral o sto eur

01.12.2014

Kúpil som si televízor v Mall.sk. Vybral som si Philips. O výbere rozhodlo aj to, že do konca októbra mal Philips akciu, v rámci ktorej sľuboval vrátiť sto eur z kúpnej ceny. Stačilo sa zaregistrovať a poslať oskenovaný pokladničný blok alebo faktúru. Akcia platila do 31. októbra a zaregistrovať sa bolo treba do konca novembra. Keďže bol televízor na sklade, nechal som to na [...]

O2 pýta od klienta tisíc eur, v Orangei by zaplatil 60

15.08.2013

Markovi sa vďaka mobilnému internetu výrazne predražila jeho dovolenka vo Francúzsku a Švajčiarsku. Ako zákazník O2 si vo Francúzsku aktivoval službu EU Internet, ktorá ponúka 25 MB dát v krajinách Európskej únie za dve eurá na deň. Potom, ako odišiel z Francúzska do Švajčiarska, už internet nepožíval. Jeho smartfón sa však sám pripájal na internet, aktualizoval [...]

Allianz nechce preplatiť varnú dosku, pretože nemáme poistené sklo

22.11.2012

Pred asi tromi mesiacmi som otvoril kuchynskú skrinku, z ktorej vypadol pohár. Spadol na roh sklokeramickej varnej dosky, ktorá praskla. Nevadí, máme predsa poistenú domácnosť v Allianzi. Minulý týždeň som sa konečne odhodlal poistnú udalosť nahlásiť. Dnes som dostal odpoveď z poisťovne: „Vážený pán Mgr. Csernák, dňa 14.11.2012 ste nám oznámili škodu, ktorá Vám [...]

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší súd NS

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 81772x
Priemerná čítanosť článkov: 7434x

Autor blogu

Kategórie